Autsajder87 |
Szefo |
|
|
Dołączył: 21 Lut 2006 |
Posty: 207 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Skąd: Pleszew |
|
|
|
|
|
|
wiele osob zastanawia sie.... czy zamontowac instalacje podtlenku azotu czy nie....
odpowiedz jest jedna.... to zalezy... zalezy od tego w jakim stopniu chcemy podwyzszyc moc silnika.... jezeli chcemy miec efekty z filmu "Szybcy i wsciekli" no to musimy liczyc sie z ogromnymi nakladami finansowymi jest to modyfikacja ktora podwyzsza moc rzedu 100% [czyli mamy auto z silnikiem o mocy np. 150KM to jego chwilowa moc wynosci bedzie 300KM] trzeba przekonstruowac uklad dolotowy, uklad chodzenia, uklad wydechowy, uklad przeniesienia napedu, uklad korbowodowo-tlokowy, to tylko poczatek trzeba jeszcze zestroic ta cala aparature najbardziej optymalnym przyrostem mocy jest ok 20-30% wtedy nie potrzebujemy daleko idacych zmian... jedynym warunkiem jest sprawnosc samochodu sprawny silnik jezeli dolaczymy podtlenek doniesprawnego silnika mozemy nie uzyskac porzadanego efektu a nawet mozemy usmiercic silnik na amen... nalezy pamietac ze podtlenek dozujemy na kilkanascie sekund oraz musimy rozgrzac silnik przed aplikacja N2O a na dodatek powinno sie zostawic samochod po aplikacj podtlenku do wyrownania pracy i do uspokojenia sie.... |
|