gery |
Moderator |
|
|
Dołączył: 02 Mar 2006 |
Posty: 30 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/6
|
Skąd: Pleszew |
|
|
|
|
|
|
HONDA CRX 1st gen.
Rok prod.: 1986
Model: 1.6i-16V
Waga (kg): 880
WYMIARY
Długość (mm): 3675
Szerokość (mm): 1625
Wysokość (mm): 1290
Rozstaw osi (mm): 2200
SILNIK
Typ: DOHC 16 zaworowy
Pojemność skokowa: 1590
Moc: 130KM
Średnica i skok tłoka (mm): 75.0 x 90.0
Stopień sprężania: 9.3:1
Wtrysk paliwa: EFI - PGM-F1
INNE
Układ hamulcowy: przód tarczowe wentylowane, tył bębny
Body-kit: szyberdach elektryczny, seryjny spojler na tylnej klapie
0-100km/h: 7.7
Prędkość max.: Według tabeli: 202km/h , w praktyce ponad 220km/h
OPIS
Samochód prod. japońskiej więc to już mówi samo za siebie. Z założenia coupe ze średniej półki. W miare szybkie z szatańskim przyspieszeniem:> Silnik wkręca się jak w motorze. Świetnie trzyma się drogi, nie wychyla się na zakrętach pokonywanych z większą prędkością.
CRX to auto typowe dla dwóch osób, jest wyposażone w bardzo dobre fotele kubełkowe dla kierowcy i pasażera. Sam producent określa miejsca jako 2 + 2, dwa z przodu i dwa "awaryjne" z tyłu. Za to po złożeniu tylnej kanapy zyskujemy całkiem konkretny jak na tak małe coupe bagażnik.
Pomimo swego wieku (mój obchodzi w tym roku dwudziestolecie ), auto nadal zwraca na siebie uwagę, a jego osiągi pozostają prawie takie same jak w chwili wyjechania z fabryki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Więcej fotek na stronie [link widoczny dla zalogowanych] w dziale galeria, lub na skróty:
[link widoczny dla zalogowanych]
Co jakiś czas będą się tam nowe pojawiały, więc zapraszam :p
Teraz można komentować i zadawać pytania :p
uffff...
No i tak to ma mniej więcej wyglądać Jeśli ktoś ma jakieś marzenia dot. samochodów to nie w tym dziale, pozdr.!
OD ADMINA: Ty stary malo osobek na tym forum [jak narazie] zajarzy co to stopien sprezania pozdro dla CeeRiKS-a
|
|